Schéma pro přípravu referátu
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Roman Anýž
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 22. 01. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: obrázek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Komentář
Zkušenosti využiji pro své žáky tvořící referáty z oblasti astronomie a astrofyziky.
Komentář
Pěkné, ale doporučoval bych u podprůměrné práce opravit chybu v interpunkci (chybí čárka v souvětí...). A také mám jistou pochybnost, zda Aztékové jsou starověkou civilizací, když na ně narazili evropští dobyvatelé v době renesance... Někdy se doporučuje dát kritéria do tabulky, kde jsou uvedny jednotlivé indikátory kvality, např. "počet použitých zdrojů a jejich různorodost".
Komentář
Ale co vlastně znamená splnit/nesplnit rozsah práce?
Komentář
Mám dotaz, co je cílem takového referátu - samostudium? Východiska k další práci? Prezentace? Kde je obrazový doprovodný materiál, na kterém by byly doloženy myšlenky (vývody) obsažené v referátu?
Komentář
Dobrý den,
se zařazením kultur předkolumbové Ameriky mezi starověké státy se myslím (s trochou zjednodušení) dá souhlasit. Tedy pokud přistoupíme na to, že starověké civilizace vymezíme nejen časově, ale především charakterem fungování. Podobný přístup nabízí třeba kniha Velké civilizace (kultura a společnost starověku), kterou vydalo Argo v roce 2006. Ta do této kategorie řadí vedle tradiční Indie, Číny, Mezopotámie a Egypta i civilizace Mezoameriky nebo Velké Zimbabwe na jihu Afriky. Mně osobně je tento přístup blízký, rozbíjí trochu představu o tom, že se světové regiony vyvíjely v podobném tempu. Jinak mohu všem dějepisářům doporučit knihu Enlivening Secondary History. 40 classroom activities for teachers and pupils, kterou pan Anýž cituje.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.