Online setkání: Formativní hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
                                        Anotace
Jak žáky namotivovat, aby podávali maximální výkon? Jak hodnotit žáky v kooperativní skupině, když každý dělá něco jiného? Tyto a další otázky si kladou Tomáš Koten a Jovanka Rybová a podělí se s námi o odpovědi. Na webináři bude účastníkům nabídnut zásobník metod a postupů, jak efektivně hodnotit žáky v současné fázi etapy školské reformy, kdy se v praxi realizují principy RVP, tedy vyučovat aktivním činnostním učením napříč předměty v kooperativních skupinách (učit kooperativně, interaktivně a demokraticky). Lektoři Mgr. Tomáš Koten, Jovanka Rybová Podrobnosti k webináři včetně prezentace lektora: https://webinare.rvp.cz/webinar/566
                                            Jak žáky namotivovat, aby podávali maximální výkon? Jak hodnotit žáky v kooperativní skupině, když každý dělá něco jiného? Tyto a další otázky si kladou Tomáš Koten a Jovanka Rybová a podělí se s námi o odpovědi. Na webináři bude účastníkům nabídnut zásobník metod a postupů, jak efektivně hodnotit žáky v současné fázi etapy školské reformy, kdy se v praxi realizují principy RVP, tedy vyučovat aktivním činnostním učením napříč předměty v kooperativních skupinách (učit kooperativně, interaktivně a demokraticky). Lektoři Mgr. Tomáš Koten, Jovanka Rybová Podrobnosti k webináři včetně prezentace lektora: https://webinare.rvp.cz/webinar/566
                                            
                                        
                                                    činnostní učení
                                                
                                                
                                                    formativní hodnocení
                                                
                                                
                                                    hodnocení
                                                
                                                
                                                    hodnocení žáků
                                                
                                                
                                                    kooperativní učení
                                                
                                                
                                                    online setkání
                                                
                                                
                                                    skupinová práce
                                                
                                                
                                                    webinář
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Jiří Hájek
 - Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
 - Datum vložení do systému: 14. 10. 2021
 - Datum vzniku: 14. 10. 2021
 - Umístění materiálu: -
 
- Stupeň vzdělání: nelze určit
 - Ročník: -
 - Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
 - Typ materiálu: video
 - Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
 - Jazyk: Čeština
 - Otevřený zdroj: Ne
 
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.