Ochránce 3.díl: Ombudsmanovo vyjádření k inkluzi
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Má inkluze smysl? Jaký vztah k inkluzivnímu vzdělávání zaujímá školský ombudsman Pelán? Ve studiu ČT 24 uvádí, že začlenění některých dětí do běžných tříd má své meze. Upozorňuje na specifické potřeby některých žáků a na důležitost existence speciálních škol.
Má inkluze smysl? Jaký vztah k inkluzivnímu vzdělávání zaujímá školský ombudsman Pelán? Ve studiu ČT 24 uvádí, že začlenění některých dětí do běžných tříd má své meze. Upozorňuje na specifické potřeby některých žáků a na důležitost existence speciálních škol.
inkluze
inkluzivní vzdělávání
Ochránce
ombudsman
problémový žák
speciální škola
specifické poruchy chování
školský ombudsman
školský sytém
začlenění do kolektivu
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: autor neznámý
- Poskytovatel: ČT edu
- Datum vložení do systému: 13. 10. 2021
- Datum vzniku: 22. 06. 2022
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: Nelze určit
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Nelze určit
- Gramotnost: nelze určit
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.