APIV A: Klima v heterogenní třídě a podpora klimatu učitelem
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Při společném vzdělávání je důležité, aby učitel znal panující klima třídy a využil je pro společnou výuku různorodých žáků v jedné třídě a na podporu učení se jednotlivých žáků. V případě problému hledá, jak klima ovlivnit. Seznámíme se s výsledky sondy ke klimatu školní třídy a s příklady situací - případy z různých škol a vyučovaných předmětů a hledáním řešení učiteli. Lektor: PhDr. Jiřina Novotná, PhD.
Při společném vzdělávání je důležité, aby učitel znal panující klima třídy a využil je pro společnou výuku různorodých žáků v jedné třídě a na podporu učení se jednotlivých žáků. V případě problému hledá, jak klima ovlivnit. Seznámíme se s výsledky sondy ke klimatu školní třídy a s příklady situací - případy z různých škol a vyučovaných předmětů a hledáním řešení učiteli. Lektor: PhDr. Jiřina Novotná, PhD.
APIV A
klima třídy
kultura školy
společné vzdělávání
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Pavel Eret
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 13. 10. 2021
- Datum vzniku: 12. 10. 2021
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.