Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Étienne Wenger a komunita praxe

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
11. 10. 2021
18 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

community of practice
Étienne Wenger
komunita praxe
konektivismus
osobní vzdělávací prostředí
situated learning

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 11. 10. 2021
  • Datum vzniku: 11. 10. 2021
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jan Maršák 12.10.2021

Komentář

\"1.Učení je v zásadě sociální.\" I když není zcela jasné co si představit pod pojmem \"zásadně\", zřejmě se tím myslí, že učení je sociálním procesem. Ale ono není. Učení je specifický neurobiologický proces probíhající v mozku jedince (a nikde jinde nakonec ani probíhat nemůže). Pravdou ale je, že učení je silně ovlivňováno sociálními relacemi a procesy, v nichž je jedinec zapojen. Učení a sociální procesy tak nelze separovat, ale nelze je ztotožňovat. Je to podobné, jako bychom např. dýchání jedince považovali za atmosférický proces jen proto, že dýchání probíhá v atmosféře.
Bořivoj Brdička 13.10.2021

Komentář

S panem Maršákem nelze než souhlasit. Budu-li se ovšem na učení dívat jako neurobiolog. Jenže my se díváme z pohledu učitele.