Ekonomická specifika zámořských území II. (blokový graf)
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Materiál je formou případové studie středoškolské geografie s přesahy do základů společenských věd – zejména ekonomické teorie a aplikace ICT. Je určen jako podpora výuky obecné socioekonomické nebo regionální geografie. Navazuje na materiál Ekonomická specifika zámořských území I., ale využít se dá i samostatně. Práce ve skupinách není nutná, ale z organizačních důvodů (počet počítačů na třídu) je vhodná práce ve dvojicích. Při tvorbě grafu je dobré nechat třídu dle možností pracovat volně (asi 10 minut). Šikovnější pomáhají slabším. Zahrnuta je i jednoduchá aktivita CLIL, která by pro doporučenou věkovou skupinu neměla činit problém. Při vyhledávání informací je na zvážení učitele, zda povolí využití vlastních zařízení (BYOD). Samotná práce zabere 45 minut včetně uvedení do problematiky a závěrečného shrnutí. Velmi samozřejmě závisí na schopnostech práce s tabulkovým procesorem. Pokud se obáváte, že by práce bylo mnoho, je možné vynechat první úkol a zadat ho jako domácí přípravu, případně ho vynechat zcela.
Materiál je formou případové studie středoškolské geografie s přesahy do základů společenských věd – zejména ekonomické teorie a aplikace ICT. Je určen jako podpora výuky obecné socioekonomické nebo regionální geografie. Navazuje na materiál Ekonomická specifika zámořských území I., ale využít se dá i samostatně. Práce ve skupinách není nutná, ale z organizačních důvodů (počet počítačů na třídu) je vhodná práce ve dvojicích. Při tvorbě grafu je dobré nechat třídu dle možností pracovat volně (asi 10 minut). Šikovnější pomáhají slabším. Zahrnuta je i jednoduchá aktivita CLIL, která by pro doporučenou věkovou skupinu neměla činit problém. Při vyhledávání informací je na zvážení učitele, zda povolí využití vlastních zařízení (BYOD). Samotná práce zabere 45 minut včetně uvedení do problematiky a závěrečného shrnutí. Velmi samozřejmě závisí na schopnostech práce s tabulkovým procesorem. Pokud se obáváte, že by práce bylo mnoho, je možné vynechat první úkol a zadat ho jako domácí přípravu, případně ho vynechat zcela.
ekonomie
regionální geografie
Réunion
tvorba grafů
závislá území
zpracování dat
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Petr Tišl
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 25. 05. 2021
- Datum vzniku: 24. 05. 2021
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.