Příroda na dotek III - varianta pro 3. - 5. ročník ZŠ
Autor
Mgr. Solár, Fajglová, Mgr. Solárová
Poskytovatel
Datum vložení
21. 5. 2021
46
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Program je určen žákům 3. – 5. ročníku ZŠ Cílem tohoto výukového programu je komplexně rozšířit znalosti v oblasti přírodních věd a environmentální výchovy, povědomí o ekologii a životním prostředí zaměřeného na flóru a na faunu. Dále pak podpoření kladného vztahu k přírodě pomocí klasických metod práce od vysvětlování, předvádění, pozorování až po praktickou exkurzi zoo, botanické zahrady či stanice, kde se starají o poraněná zvířata naší fauny. Chceme umožnit dětem doplňovat znalosti z oblasti přírodních věd a dále je rozvíjet zajímavou a zábavnou formou. Umožnit účastníkům vyzkoušet si teoretické znalosti v praxi a objevovat tak samostatně přírodní zákonitosti. Dále umožnit účastníkům přímý kontakt se zvířaty a rozvíjet a upevňovat vztah k přírodě. Program je složen z 16 hodin (1 vyučovací hodina = 45 minut). Program je dělen do 5 bloků. 1. blok – Příroda na dotek - 5 vyučovací hodiny 2. blok – Rostliny a zvířata na dotek - 5 vyučovacích hodin 3. blok – Exkurze do botanické a zoologické zahrady - 2 vyučovací hodiny 4. blok – Reflexe po exkurzi, životní prostředí - 3 vyučovací hodiny 5. blok – Příroda na dotek - 1 vyučovací hodina Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
Program je určen žákům 3. – 5. ročníku ZŠ Cílem tohoto výukového programu je komplexně rozšířit znalosti v oblasti přírodních věd a environmentální výchovy, povědomí o ekologii a životním prostředí zaměřeného na flóru a na faunu. Dále pak podpoření kladného vztahu k přírodě pomocí klasických metod práce od vysvětlování, předvádění, pozorování až po praktickou exkurzi zoo, botanické zahrady či stanice, kde se starají o poraněná zvířata naší fauny. Chceme umožnit dětem doplňovat znalosti z oblasti přírodních věd a dále je rozvíjet zajímavou a zábavnou formou. Umožnit účastníkům vyzkoušet si teoretické znalosti v praxi a objevovat tak samostatně přírodní zákonitosti. Dále umožnit účastníkům přímý kontakt se zvířaty a rozvíjet a upevňovat vztah k přírodě. Program je složen z 16 hodin (1 vyučovací hodina = 45 minut). Program je dělen do 5 bloků. 1. blok – Příroda na dotek - 5 vyučovací hodiny 2. blok – Rostliny a zvířata na dotek - 5 vyučovacích hodin 3. blok – Exkurze do botanické a zoologické zahrady - 2 vyučovací hodiny 4. blok – Reflexe po exkurzi, životní prostředí - 3 vyučovací hodiny 5. blok – Příroda na dotek - 1 vyučovací hodina Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
ekologie
chovatelství
klíčové kompetence
metodika
pracovní sešit
příroda
rostliny
vzdělávací program
zvířata
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Solár, Fajglová, Mgr. Solárová
- Poskytovatel: DDM hl. m. Prahy
- Datum vložení do systému: 21. 05. 2021
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 4. až 5. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.