APIV A: Podpora žáků ve výuce
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Každý žák má jiné vzdělávací potřeby. Učitel si nevystačí pouze s frontální výukou, ale přizpůsobuje metody, obsah učiva i tempo výuky jednotlivým žákům. Jak nejlépe diferencovat výuku a jaké možnosti má pedagog, který přistupuje ke svým žákům individuálně a s respektem k jejich osobnosti? Zaměříme se na některé výukové strategie, na možnosti využití personální podpory a řekneme si, jak nejlépe nastavovat kritéria hodnocení a sebehodnocení. Budeme se věnovat také aktuálnímu tématu podpory žáků v době distanční výuky a problematice žáků, kterým hrozí selhávání nebo vyčlenění. Lektorka: Mgr. Markéta Olbertová
Každý žák má jiné vzdělávací potřeby. Učitel si nevystačí pouze s frontální výukou, ale přizpůsobuje metody, obsah učiva i tempo výuky jednotlivým žákům. Jak nejlépe diferencovat výuku a jaké možnosti má pedagog, který přistupuje ke svým žákům individuálně a s respektem k jejich osobnosti? Zaměříme se na některé výukové strategie, na možnosti využití personální podpory a řekneme si, jak nejlépe nastavovat kritéria hodnocení a sebehodnocení. Budeme se věnovat také aktuálnímu tématu podpory žáků v době distanční výuky a problematice žáků, kterým hrozí selhávání nebo vyčlenění. Lektorka: Mgr. Markéta Olbertová
APIV A
diferenciace a individualizace výuky
kritéria hodnocení a sebehodnocení
on-line výuka
selhávající žák
výukové strategie
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Pavel Eret
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 06. 05. 2021
- Datum vzniku: 04. 05. 2021
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.