Od pedagogiky přes andragogiku k heutagogice
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
 
                                        Anotace
Základní informace o novém termínu označujícím koncepci související s pedagogikou i andragogikou, který se může možná stát označením nového vědeckého oboru.
                                            Základní informace o novém termínu označujícím koncepci související s pedagogikou i andragogikou, který se může možná stát označením nového vědeckého oboru.
                                            
                                        
                                                    andragogika
                                                
                                                
                                                    digitální pedagogika
                                                
                                                
                                                    heutagogika
                                                
                                                
                                                    inovace
                                                
                                                
                                                    koncepce
                                                
                                                
                                                    konektivismus
                                                
                                                
                                                    paradigma
                                                
                                                
                                                    pedagogika
                                                
                                                
                                                    teorie
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 29. 03. 2021
- Datum vzniku: 29. 03. 2021
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
           
            
                Ondřej Neumajer
                30.3.2021
            
        Komentář
V rámci objektivity je nutno dodat, že v tabulce uvedené charakteristiky pedagogiky jsou patrně v praxi nejběžnější, nikoli ale jediné možné. Moderní pedagogika se přece také snaží o zapojení vnitřní motivace žáka či probouzení vlastní iniciativy oproti povinnosti.
ON
        ON
 
            
                Bořivoj Brdička
                31.3.2021
            
        Komentář
Tak je to. Té moderní pedagogice říkáme digitální. Hodně bych se divil, kdyby heutagogika jako pojem zevšeobecnila. Akademici si ale jistě nenechají vzít příležitost vypadat vědecky.
        


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.