Anotace
"První část dokumentu MAP, tedy analytická část byla vytvořena na základě meta analýzy stávajících strategických záměrů, z výstupů jednání pracovních skupin, z výstupů dotazníkového šetření MŠMT, ze zjištěných potřeb investic, ze znalosti oblasti školství na území ORP Litomyšl. Dále byly definovány četnosti klíčových problémů a stanoveny průniky těchto klíčových problémů a následně došlo k definování prioritních oblastí rozvoje. Výstupem analytické části jsou SWOT3 analýzy pro jednotlivé rozvojové oblasti. Analytická část dále obsahuje stručný popis potřebných investic v návaznosti na další analytická zjištění. Konkrétně: a) jedná se o formát pdf. b) oblast vzdělávání -předškolní a základní c) pedagogičtí a nepedagogičtí pracovníci, pracovníci v neformálním vzdělávání a další aktéři ve vzdělávání d) tématické zaměření - předškolní výuka - pregramotost, základní výuka - čtenářská gramotnost, matematická gramostnot, inkluze, polytechnické vzdělávání, lidské zdroje, motivace e) konkrétní výstup - strategický dokument f) nejzásadnější dílčí témata výstupu - SWOT analýza g) účel výstupu - analýza dat a vyhodnocení h)použité formy a útvary - komunitní práce i) použité metody - strategické plánování a projektové řízení j) nejdůležitější pojmy - meta analýza, výstupy z jednání PS, výstupy z dotazníkového šetření, klíčové problémy, prioritní oblasti, SWOT analýza "
"První část dokumentu MAP, tedy analytická část byla vytvořena na základě meta analýzy stávajících strategických záměrů, z výstupů jednání pracovních skupin, z výstupů dotazníkového šetření MŠMT, ze zjištěných potřeb investic, ze znalosti oblasti školství na území ORP Litomyšl. Dále byly definovány četnosti klíčových problémů a stanoveny průniky těchto klíčových problémů a následně došlo k definování prioritních oblastí rozvoje. Výstupem analytické části jsou SWOT3 analýzy pro jednotlivé rozvojové oblasti. Analytická část dále obsahuje stručný popis potřebných investic v návaznosti na další analytická zjištění. Konkrétně: a) jedná se o formát pdf. b) oblast vzdělávání -předškolní a základní c) pedagogičtí a nepedagogičtí pracovníci, pracovníci v neformálním vzdělávání a další aktéři ve vzdělávání d) tématické zaměření - předškolní výuka - pregramotost, základní výuka - čtenářská gramotnost, matematická gramostnot, inkluze, polytechnické vzdělávání, lidské zdroje, motivace e) konkrétní výstup - strategický dokument f) nejzásadnější dílčí témata výstupu - SWOT analýza g) účel výstupu - analýza dat a vyhodnocení h)použité formy a útvary - komunitní práce i) použité metody - strategické plánování a projektové řízení j) nejdůležitější pojmy - meta analýza, výstupy z jednání PS, výstupy z dotazníkového šetření, klíčové problémy, prioritní oblasti, SWOT analýza "
Licence
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Naděžda Klvaňová
- Poskytovatel: OP VVV
- Datum vložení do systému: 11. 03. 2021
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: -
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Ostatní licence - vyplňte
- Jazyk: -
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.