Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální nástroje
digitální technologie
faktory vlivu na žáka – osobnost dítěte
individualizace
individualizace výuky
individuální práce
orgpad
poznání žáků
projektové vyučování
rodinné zázemí
sebepoznání

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Barbora Jeřábková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 05. 02. 2021
  • Datum vzniku: 04. 02. 2021
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 11.2.2021

Komentář

Barboro, vaše aktivita ja naprosto skvělá. Díky za ni! Jen si dovolím poznamenat, že to zvenku vypadá, že jste až příliš fixovaná na jednu aplikaci pro tvorbu myšlenkových map. Jak jste si již všimla, když se rozhlédnete, najdete ještě mnoho jiných, nejen na mapy. Přeji mnoho úspěchů!

Barbora Jeřábková 11.2.2021

Komentář

Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a prostor pro zlepšení a vývoj. Hodně se na to zaměřuji, což mi pak kazí celkový dojem, takže díky :) Jinak OrgPad není aplikací určenou primárně k tvorbě myšlenkových map. Děti vedu k tomu, aby postupovaly jinak. Více se o tom budete moct dočíst v článku o svobodném strukturování, který vyjde pravděpodobně jako poslední z pěti článků o práci s OrgPadem. Tato aplikace mi pomohla vyřešit problémy v projektovém vyučování, proto hovořím v souvislosti s ní právě o tomto předmětu. Jiné aplikace jsem zkoušela, ale nenabídly mi to samé. Také nechci děti zatím zahlcovat mnoha nástroji, zatím, ať se naučí s jedním, a později třeba budou zkoumat další. Je to podobné, jako např. s textovými editory :) Díky a ať se Vám též daří!