Read and predict
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Materiál je určen ke skupinové práci. Žáci pracují s částmi textu, tvoří věty a předvídají další vývoj minipříběhu.
Materiál je určen ke skupinové práci. Žáci pracují s částmi textu, tvoří věty a předvídají další vývoj minipříběhu.
čtenářská gramotnost
1
angličtina
čtení
předvídání
vyprávění
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Halina Franková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 01. 07. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Angličtina
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Ludmila Kovaříková
1.7.2011
Komentář
Tento materiál se mi opravdu líbí. Propojení anglického textu, dovednosti předvídání a klíčových slov se - to je vzorová ukázka, jak rozvíjet dovednosti a používat aktivizační metody i v angličtině.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Při práci s textem dochází k rozvoji čtenářské gramotnosti a to zejména strategie předvídání, které samo o sobě žáky motivuje k dalšímu čtení. Samotné předvídání je omezeno na nabídnutá slova, která se v následujícím textu objeví. To samo o sobě pomáhá žákům jak z hlediska procvičování tvarů sloves a slov, tak z hlediska větší šance na uhodnutí správného řešení. Na druhou stranu nabízená slova kreativitu žáků do jisté míry omezují. Je na rozhodnutí pedagoga, zda více aktivitu zaměří na kreativitu, nebo zda výběr zúží.