Chatbot EMA
5 skvělé

Zdravá výživa pro 6. ročník

Autor
Mgr. Vlasta Hrádelová
Datum vložení
22. 3. 2018
4 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

bílkovina
cukr
dieta
energetická potřeba organismu
jídlo
minerální látka
nápoj
obezita
pochutina
pokrm
potravina
poživatina
recept
tuk
vitamin
výživová hodnota potravy
zásada zdravé výživy
zdravá výživa
zdravotní stav
živina

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Vlasta Hrádelová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 14. 07. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Alena Kabelíková 27.9.2011

Komentář

Dobrý den, v pracovním listu je úkol vysvětlit věty. Tu první (Je to jako houba na krámě.), jsem nikdy neslyšela, ale to je asi můj problém, tudíž bych Vás prosila o osvětlení významu, abych ji mohla žákům přiblížit.  Myslím, že se spíš používá jiné spojení (Je toho jak housek na krámě.), ve významu, že je něco příliš obvyklé, že je něčeho mnoho.



Zdravím  :-). A.K.



 

Tereza Hubená 29.9.2011

Komentář

Dobrý den, děkujeme za upozornění. Bohužel význam věty "Je to jako houba na krámě" Vám nedovedu vysvětlit. Recenzent materiálu byl při jeho kontrole asi jednou nohou v lese :) "houby nyí rostou jako po dešti" Omlouváme se, materiál byl upraven.

Miroslav Melichar 29.9.2011

Komentář

Původně se mi zdálo, že DUm zaslouží pochvalu za odbornou správnost. Při opakovaném čtení jsemvšak našel hned několik přehlédnutí: V zadání i řešení v tabulce (křížovce) o výskytu vitamínů je formulace "tuk v D". Vitamin D je v tuku, ne tuk ve vitaminu! V řešení v úkolu " nepsrávné slovo škrtni" zbyla 1x obě slova (stačí/ nestačí) a 1x zbylo "slazené" a vyjde doporučení pít denně 2-3 l slazenmé vody. Tyto chyby jsou nápadné a neuvedousnad nikoho doopravdy v omyl. Horší je použití termínu minerál: Ve většině textu je správně formulace "minerální látky", 2x slovo "minerál". Tento nešvar začíná být běžný a je třeba se mu vyhnout.  Sodík, draslík, železo a pod. jsou minerální látky - ne minerály. Minerály jsou jinak nerosty - tedy "kameny". Tedy látky v pevném skupentsví, přírodní krystaly určitého tvaru. Minerál není část této látky (třeba sodík), ani roztok této látky nebo výskyt v rostlině. Ještě jsem tam kdesi zahlédl, že zdrojem sodíku je "sůl (alpská)" - zdrojem sodíku je každá sůl, nejen z Alp. Pokud chceme označení "sůl" upřesnit, pak stačí "kuchyňská".

Tereza Hubená 4.10.2011

Komentář

Dobrý den, děkuji za pozornost, materiál byl upraven.