UčíTelka (4. tř.): Začínáme se zlomky
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Když děti učí telka! Naučme se spolu se žáky 4. třídy, jak správně modelovat, zapisovat a číst zlomky. Nejprve se zahřejeme rytmickou rozcvičkou. Poté rozdělíme pizzu na jednotlivé části a vyvodíme, jak správně zapisovat zlomky. V dalším cvičení se je naučíme číst a skládání z papíru nám pomůže pochopit vztah mezi celkem a jeho částmi.
Když děti učí telka! Naučme se spolu se žáky 4. třídy, jak správně modelovat, zapisovat a číst zlomky. Nejprve se zahřejeme rytmickou rozcvičkou. Poté rozdělíme pizzu na jednotlivé části a vyvodíme, jak správně zapisovat zlomky. V dalším cvičení se je naučíme číst a skládání z papíru nám pomůže pochopit vztah mezi celkem a jeho částmi.
aritmetika
celek a jeho části
čitatel
čtení zlomků
čtvrtina
dělení pizzy
Helena Korfová
jmenovatel
kmenové zlomky
modelování zlomků
osmina
pětina
polovina
šestina
třetina
zápis zlomků
zlomková čára
zlomky
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: autor neznámý
- Poskytovatel: ČT edu
- Datum vložení do systému: 03. 02. 2021
- Datum vzniku: 22. 06. 2022
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: Nelze určit
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace
- Gramotnost: nelze určit
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.