Úhly – sčítání úhlů početně – interaktivní
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Žák sčítá úhly zadané ve stupních a minutách. Má okamžitou kontrolu, zda daný krok (výpočet) provedl správně, a dále pokračuje, objeví-li se „informace“ ANO. Sčítance jsou zadány vedle sebe a také připraveny k vlastnímu výpočtu pod sebou. Dosáhne-li žák konečného správného výsledku, přepíše se tento automaticky k původnímu zadání. První příklady listů č. 2 a 4 obsahují grafickou nápovědu, k převodu na základní tvar (minut na stupně a minuty). List č. 1 obsahuje dva sčítance, příklady jsou voleny tak, aby nebylo nutné převádět součet na základní tvar. Ke správnému výsledku vedou dva kroky. List č. 2 obsahuje příklady, ve kterých je požadována úprava součtu na základní tvar. Ke správnému výsledku vede kroků šest. Listy č. 3 a 4 navazují stejnou myšlenkou na první dva listy, pracuje se zde již se třemi zadanými úhly. Správného výsledku je dosaženo pouze po vyplnění všech oken. Budete-li s žáky listy obměňovat, vkládejte přirozená čísla (max. trojciferná). K dispozici je stručný návrh aktivit a ukázka jednotlivých listů. Materiál je při výkladu možné použít k doplňování na interaktivní tabuli. Vhodné pro méně talentované žáky a také pro práci s žákem-dyskalkulikem (list č. 1–2). Konzultováno s PPP v Semilech (Mgr. M. Melíšková, spec. pedagog).
Žák sčítá úhly zadané ve stupních a minutách. Má okamžitou kontrolu, zda daný krok (výpočet) provedl správně, a dále pokračuje, objeví-li se „informace“ ANO. Sčítance jsou zadány vedle sebe a také připraveny k vlastnímu výpočtu pod sebou. Dosáhne-li žák konečného správného výsledku, přepíše se tento automaticky k původnímu zadání. První příklady listů č. 2 a 4 obsahují grafickou nápovědu, k převodu na základní tvar (minut na stupně a minuty). List č. 1 obsahuje dva sčítance, příklady jsou voleny tak, aby nebylo nutné převádět součet na základní tvar. Ke správnému výsledku vedou dva kroky. List č. 2 obsahuje příklady, ve kterých je požadována úprava součtu na základní tvar. Ke správnému výsledku vede kroků šest. Listy č. 3 a 4 navazují stejnou myšlenkou na první dva listy, pracuje se zde již se třemi zadanými úhly. Správného výsledku je dosaženo pouze po vyplnění všech oken. Budete-li s žáky listy obměňovat, vkládejte přirozená čísla (max. trojciferná). K dispozici je stručný návrh aktivit a ukázka jednotlivých listů. Materiál je při výkladu možné použít k doplňování na interaktivní tabuli. Vhodné pro méně talentované žáky a také pro práci s žákem-dyskalkulikem (list č. 1–2). Konzultováno s PPP v Semilech (Mgr. M. Melíšková, spec. pedagog).
digitální učebna
geometrie
interaktivní
minuta
sčítání
sebekontrola
stupeň
úhel
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Miroslav Pěnička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 17. 03. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.