Chatbot EMA
4 zdařilé

Vánoční slovní úlohy

Autor
Veronika Prouzová
Datum vložení
22. 3. 2018
86 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
dělení1
násobení1
slovní úlohy
Vánoce

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Havlínová 10.12.2019
  • Hodnocení zdroje:
Úlohy jsou motivační a dobře využitelné v předvánočním období, pro daný věk jsou přiměřené. Řešení slovních úloh je založeno na čtení s porozuměním, rozvíjena je čtenářská gramotnost.
Komentář

Nad úlohami mohou žáci diskutovat, např. někdo dělá větší / menší vanilkové rohlíčky (jiné cukroví), kolik se ho vejde na plech, proč se cukroví skládá na plech do řad apod. Žáci by mohli situace modelovat pomocí papírového cukroví. K zamyšlení je i otázka, zda se kapr kupuje podle délky nebo podle něčeho jiného. Jak velký je asi stromeček, když se na něj vejde daný počet ozdob. Zadání by bylo možné rozšířit o tvoření vlastních úloh žáky. propojení se zkušenostmi žáků by vedlo k rozvíjení matematické gramotnosti.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Veronika Prouzová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 27. 04. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay