Chatbot EMA
2 průměrné

Třeťáci a matematika 2, Opakujeme geometrii

Autor
PaedDr. Marie Janků
Datum vložení
22. 3. 2018
24 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

bod
polopřímka
polopřímky k sobě opačné
průsečík přímek
přímka
úsečka

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: PaedDr. Marie Janků
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 15. 04. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Petrů 19.4.2011

Komentář

Pěkný materiál, jen mám otázku ke čtvrté úloze: jak poznáme, kterým směrem se děti (znázorněné pouze body) dívají? Podle toho totiž stojí např. Bára za Zuzkou nebo vedle Zuzky a analogicky i další. A nebo je to záměr, že to není řečeno, a čekáte, že se někdo z žáků zeptá? Pak je to materiál přímo báječný a takových míst bych v tom případě ještě přidala.
Marie Janků 23.4.2011

Komentář

Děkuji za tento komentář, který svědčí o velmi pozorném studiu materiálu. Ráda přijmu další komentáře a připomínky všech, kteří s mými materiály tj. Prvńáci a matematika, Druháci a matematika, Třeťáci a matematika pracují.
Eva Macháčková 8.10.2011

Komentář

Velmi pěkné, děkuji.