Anotace
Akční výzkum v rámci vzdělávacího modulu Matematická gramotnost byl řešen ve spolupráci mentorů – učitelů, studentů, oborových didaktiků, pracovníků společného základu (pedagogického, psychologického a speciální pedagogiky). Přehled témat v rámci vzdělávacího modulu matematické gramotnosti: Atraktivní způsob procvičování pro žáky - lineární funkce, Rozvíjení žákovského porozumění - analytická geometrie (přímka), Prevence vytváření formálních poznatků - obvod a obsah kruhu, Komunikace v geometrii - pojmotvorný proces 1, Komunikace v geometrii - pojmotvorný proces 2, Jak žáci řeší úlohy se zlomky 1, Jak žáci řeší úlohy se zlomky 2, Jak žáci řeší úlohy s mocninami., Individualizovaná a diferencovaná výuka - vytvoření souboru pomůcek pro počítání do 20 a do 100, Individuální péče o nadané žáky, vytvoření souboru pomůcek pro diferencovanou práci ve třídě, Zatraktivnění výuky matematiky, vizualizace v matematice, Individuální péče o žákyni s dyskalkulií, Nadaný žák ve výuce matematiky, Posílení schopnosti spolupráce mezi žáky při vyučování matematice. Jako příklady dobré praxe byla vybrána tato témata: Pro žáky atraktivní způsob procvičování – lineární funkce, Nadaný žák ve výuce, Komunikace v geometrii – pojmotvorný proces. A) Formát: PDF; b) Oblast vzdělávání: matematická gramotnost; c) Cílová skupina: 1. a 2. stupeň ZŠ; d) Tematické zaměření: témata akčního výzkumu a ukázka využití příkladu dobré praxe; e) Typ materiálu: příklady dobré praxe; f) Dílčí témata výstupu: různá využití dle témat příkladů dobré praxe; g) Účel výstupu: využití dobré praxe pro další učitele; h) Využité formy: portfolio studenta; i) Použité metody: teoretická část, analýza problému, návrh řešení a jeho uplatnění v praxi; j) Nejdůležitější pojmy: akční výzkum, mentor, učitel, student, oborový didaktik, příklady dobré praxe.
Akční výzkum v rámci vzdělávacího modulu Matematická gramotnost byl řešen ve spolupráci mentorů – učitelů, studentů, oborových didaktiků, pracovníků společného základu (pedagogického, psychologického a speciální pedagogiky). Přehled témat v rámci vzdělávacího modulu matematické gramotnosti: Atraktivní způsob procvičování pro žáky - lineární funkce, Rozvíjení žákovského porozumění - analytická geometrie (přímka), Prevence vytváření formálních poznatků - obvod a obsah kruhu, Komunikace v geometrii - pojmotvorný proces 1, Komunikace v geometrii - pojmotvorný proces 2, Jak žáci řeší úlohy se zlomky 1, Jak žáci řeší úlohy se zlomky 2, Jak žáci řeší úlohy s mocninami., Individualizovaná a diferencovaná výuka - vytvoření souboru pomůcek pro počítání do 20 a do 100, Individuální péče o nadané žáky, vytvoření souboru pomůcek pro diferencovanou práci ve třídě, Zatraktivnění výuky matematiky, vizualizace v matematice, Individuální péče o žákyni s dyskalkulií, Nadaný žák ve výuce matematiky, Posílení schopnosti spolupráce mezi žáky při vyučování matematice. Jako příklady dobré praxe byla vybrána tato témata: Pro žáky atraktivní způsob procvičování – lineární funkce, Nadaný žák ve výuce, Komunikace v geometrii – pojmotvorný proces. A) Formát: PDF; b) Oblast vzdělávání: matematická gramotnost; c) Cílová skupina: 1. a 2. stupeň ZŠ; d) Tematické zaměření: témata akčního výzkumu a ukázka využití příkladu dobré praxe; e) Typ materiálu: příklady dobré praxe; f) Dílčí témata výstupu: různá využití dle témat příkladů dobré praxe; g) Účel výstupu: využití dobré praxe pro další učitele; h) Využité formy: portfolio studenta; i) Použité metody: teoretická část, analýza problému, návrh řešení a jeho uplatnění v praxi; j) Nejdůležitější pojmy: akční výzkum, mentor, učitel, student, oborový didaktik, příklady dobré praxe.
Licence
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Kolektiv
- Poskytovatel: OP VVV
- Datum vložení do systému: 26. 11. 2020
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: -
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Ostatní licence - vyplňte
- Jazyk: -
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.