Příroda živá i neživá v regionu II - varianta pro 1. - 2. ročník ZŠ
Autor
Mgr. Kaňáková, Bc. Jindrová, Ing. Šroubková
Vložil
Kristýna Zítková
Datum vložení
10. 11. 2020
15
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Program obsahuje konkrétní výchovně vzdělávací aktivity, které umožní žákům přímý kontakt s živou i neživou přírodou v jejím přirozeném prostředí, vytváření a realizace aktivit prohlubujících vztah k místu a zapojení dětí do života komunity a do řešení environmentálních problémů v regionu. Po absolvování výukového programu Příroda živá i neživá v regionu budou děti schopny vysvětlit, demonstrovat a realizovat některé přírodní pokusy a jevy. Budou mít povědomost, jak vyrobit některé vybrané druhy hmyzu z přírodnin či výtvarného materiálu. Dětem umožní výukový program rozvoj jemné motoriky, poznání života a zákonitostí ve hmyzí říši díky použité dětské literatuře, ilustracím a vyprávění. Program je naplánován na 16 vyučovacích hodin (1 hodina = 45 minut). Je rozdělen do tří tematických bloků: 1. blok – 4 hodiny 2. blok – 9 hodin 3. blok – 3 hodiny Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
Program obsahuje konkrétní výchovně vzdělávací aktivity, které umožní žákům přímý kontakt s živou i neživou přírodou v jejím přirozeném prostředí, vytváření a realizace aktivit prohlubujících vztah k místu a zapojení dětí do života komunity a do řešení environmentálních problémů v regionu. Po absolvování výukového programu Příroda živá i neživá v regionu budou děti schopny vysvětlit, demonstrovat a realizovat některé přírodní pokusy a jevy. Budou mít povědomost, jak vyrobit některé vybrané druhy hmyzu z přírodnin či výtvarného materiálu. Dětem umožní výukový program rozvoj jemné motoriky, poznání života a zákonitostí ve hmyzí říši díky použité dětské literatuře, ilustracím a vyprávění. Program je naplánován na 16 vyučovacích hodin (1 hodina = 45 minut). Je rozdělen do tří tematických bloků: 1. blok – 4 hodiny 2. blok – 9 hodin 3. blok – 3 hodiny Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
ekologie
ekologie
hmyz
hmyz
hmyzí hotel
hmyzí hotel
klíčové kompetence
klíčové kompetence
metodika
metodika
pracovní sešit
příroda
příroda
výukový program
vzdělávací program
vzdělávací program
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Kaňáková, Bc. Jindrová, Ing. Šroubková
- Publikoval: Kristýna Zítková
- Datum vložení do systému: 10. 11. 2020
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 1. až 3. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.