Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Násobení – QR kódy

Autor
Mgr. Vendula Dovole
Datum vložení
8. 9. 2020
11 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

matematika
násobení
násobilka
QR kód
součin

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Vendula Dovole
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 08. 09. 2020
  • Datum vzniku: 07. 09. 2020
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Petr Tišl 9.9.2020

Komentář

Dobrý den. Materiál sám o sobě je v pořádku. Skvělá je u mladších dětí vždy možnost, že se mohou v prostoru volně pohybovat a pracovat (spolupracovat). S tím mám sám skvělé zkušenosi zhruba do 13 let věku dětí. Mám ale přesto výhradu k použití QR kódů v dané věkové skupině. Možná jsem příliš zpátečnický, ale ve věku 7 - 9 let bych z více důvodů (zejména sociálních) nechal mobily ještě odpočívat.

Barbora Havířová 12.9.2020

Komentář

Přimlouvám se za typografickou správnost materiálů. Tady zejména střední tečka jako krát a mezery kolem tečky i rovná se.

Ivo Krobot 14.9.2020

Komentář

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x čitelnost se občas při korekturách setkáváme. K upřednostnění čitelnosti na úkor typografie jsme se rozhodli především vzhledem k viditelnosti písma pro danou věkovou skupinu. Každopádně toto doplníme do anotace. Pěkný den. Tým Metodického portálu RVP.CZ