Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Hybridní modely vzdělávání pro podzim 2020

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
24. 8. 2020
11 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

asynchronní
blended learning
Carl Hooker
distanční vzdělávání
hybridní výuka
kombinované formy vzdělávání
online
prezenční
synchronní
virtuální

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 24. 08. 2020
  • Datum vzniku: 24. 08. 2020
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ondřej Neumajer 25.8.2020

Komentář

Tento relativně krátký článek považuji za klíčový. Přináší zdůvodnění, proč je vhodnější používat pojem „hybridní výuka“ ("jasně naznačuje provázanost a neoddělitelnost prezenční a online složky"). Zároveň shrnuje možné přístupy k ní. Zatím jsem si nevšiml, že by někdo v českém jazyce něco podobného publikoval nebo se alespoň pokoušel nějak výuku na dálku z doby jarní pandemie vyhodnotit a zpracovat doporučení pro blízkou budopucnost. A že jej bude potřeba je myslím všem jasné...

Jan Brich 26.8.2020

Komentář

Inspirativní, díky!