ONLINE SETKÁVÁNÍ: Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Skryté kurikulum jako zákulisí vyučovacího procesu (nezbytná lekce pro přežití ve školní instituci pro učitele i žáka) Skryté kurikulum jako hodnotový systém školy, deklarovaný jejími aktéry Skryté kurikulum jako strategie přežití čtená z nonverbálních vzorců pedagoga, ale i kultura instituce Lektorka: Mgr. Helena Kumperová Podrobnosti k webináři včetně prezentace lektora: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=17331
Skryté kurikulum jako zákulisí vyučovacího procesu (nezbytná lekce pro přežití ve školní instituci pro učitele i žáka) Skryté kurikulum jako hodnotový systém školy, deklarovaný jejími aktéry Skryté kurikulum jako strategie přežití čtená z nonverbálních vzorců pedagoga, ale i kultura instituce Lektorka: Mgr. Helena Kumperová Podrobnosti k webináři včetně prezentace lektora: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=17331
online setkání
skryté kurikulum
skupinová práce
webinář
zákulisí vyučovacího procesu
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jiří Hájek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 01. 07. 2020
- Datum vzniku: 11. 06. 2020
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.