Co auta vezou
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Pracovní list pro nejstarší děti předškolního věku, ve kterém si upevní znalost geometrických tvarů, početní orientaci v oboru do šesti, pravolevou orientaci a budou pracovat s tabulkou. Děti mají za úkol přiřadit do tabulky k danému typu a pozici vozidla příslušný geometrický tvar a graficky zaznamenat i počet těchto tvarů.
Pracovní list pro nejstarší děti předškolního věku, ve kterém si upevní znalost geometrických tvarů, početní orientaci v oboru do šesti, pravolevou orientaci a budou pracovat s tabulkou. Děti mají za úkol přiřadit do tabulky k danému typu a pozici vozidla příslušný geometrický tvar a graficky zaznamenat i počet těchto tvarů.
geometrický tvar
nákladní auto
počet prvků
tabulka
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Ludmila Jakubcová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 17. 03. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Velmi vhodně je zařazena práce s tabulkou.
Materiál je vhodný pro rozvoj matematické gramotnosti
dítě
- zaznamená graficky kvantitu
- třídí objekty podle daných kritérií
- zdokonaluje svou jemnou a hrubou motoriku
a digitální gramotnosti
dítě
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- porovnává, uspořádává a třídí soubory předmětů podle určitého pravidla