Kdo zabil Kennyho
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Petr Tišl
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 03. 06. 2020
- Datum vzniku: 02. 06. 2020
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Pěkný materiál, až na to, že tvrzení "hydrolýzou vzniká škrobový sirup, škrobový cukr a glukóza" je nepřesné. Škrobový cukr je jen jiný název glukózy - dnas málo užívaný. (Škrob. sirup je tedy roztok glukózy.)
Komentář
Děkuji za podnětný komentář pane Melichare. Zmíněná věta pochází z wikipedie (která je jako zdroj řádně citována). Ta samozřejmě není nekonečně správným zdrojem informací a já nejsem ani chemik, ani potravinářský technolog. Vzhledem k doporučené věkové skupině, povaze a významu textu v úkolu bych si dovolil znění ponechat bez opravy.
Adresa zmíněného článku je https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0krob a možná by bylo dobré článek z pohledu chemika a učitele upravit. Já si na to z výše uvedených důvodů netroufám.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.