Chatbot EMA
3 dobré

Judaismus, křesťanství, islám

Autor
Mgr Jan Dušek
Datum vložení
22. 3. 2018
14 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Abrahám
Alláh
Bible
Bůh
credo
evangelická církev
Izrael
Jákob
Ježíš
katolická církev
korán
Kristus
Mekka
Mohamed
Mojžíš
Nový zákon
pět pilířů islámu
tóra

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr Jan Dušek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 05. 01. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Helmut Harzer 28.5.2012

Komentář

Opravil bych jeden drobný překlep:  Levicitus za Leviticus

Zdeněk Sotolář 28.5.2012

Komentář

Obsahově bohaté (nahrazuje učebnici?), škoda, že naplňuje jen první část očekávaného výstupu.

Radek Sárközi 28.5.2012

Komentář

Čtu už několikátý podobný DUM a mám s ním tento problém: Proč jsou otázky pro studenty zaměřeny pouze na znalosti, tedy nejnižší hladinu Bloomovy taxonomie kongnitvních cílů? Proč je DUM pro gymnazisty zaměřen pouze na učení zpaměti? Gymnazisté přeci mají na víc! Neměli by takový DUM naopak tvořit sami gymnazisté? Co se naučí, když celý DUM vytvoří učitel a na studenty zbyde jen se to nabiflovat? Dalo to určitě velkou práci vyrobit, ale pedagogický efekt je minimální...

Tereza Hubená 29.5.2012

Komentář

Dobrý den, děkujeme za upozornění, materiál byl upraven. Příjemný den Tereza Hubená