Chatbot EMA
4 zdařilé

Inspirace tvorbou Gerharda Richtera

Autor
Mgr. Radka Růžičková
Datum vložení
22. 3. 2018
1 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Gerhard Richter
interpretace vizuálně obrazných vyjádření
konfrontace malby a fotografie
tvůrčí činnost
upevňování individuality jedince

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Radka Růžičková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 15. 03. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Markéta Pastorová 5.5.2011

Komentář

Se zájmem jsem sledovala jednotlivé kroky tvůrčí práce autorky s výtvarným dílem současného umělce Gerharda Richtera. Domnívám se, že jeho tvorba, zejména „malby přes fotografie“ může být pro věkovou skupinu žáků 12 – 15 let velmi atraktivní, neboť uvnitř obrazu vzniká jakýsi další – jiný prostor vybízející k rozehrání a pohybu vlastní obraznosti.
Poměrně velké množství diapozitivů prezentace pak dává učiteli impulsy, jak je možné s žáky pracovat. Přestože se nemusíme ztotožnit zcela s nabízenými otázkami, rozhodně nás mohou inspirovat i k tomu, abychom si uvědomili, na co bychom se ptali třeba jinak. Jedná se tak o velmi cenný podnět k tvůrčí pedagogické konfrontaci různých pojetí interpretce výtvarného díla při práci s žáky.
Jak odlišné od výroby výrobků mdlého ducha, která je často zaměňována za tvůrčí proces a za výtvarnou výchovu vůbec.
Ráda bych alespoň takto poděkovala autorce a zároveň položila otázku kolegům výtvarníkům:
Uvítali byste tuto formu inspirace a metodické podpory pro přiblížení současného umění žákům ve větším rozsahu?
Markéta Pastorová
Alena Ščuková 14.6.2011

Komentář

Moc pěkné téma, nabízí další možnosti zpracování, velmi inspirující...díky za námět.



Alena Ščuková