Risk - opakování chemie 8. ročníku II.
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Didaktická hra určená k opakování učiva 8. ročníku (chemické reakce a rovnice, anorganické sloučeniny).
Didaktická hra určená k opakování učiva 8. ročníku (chemické reakce a rovnice, anorganické sloučeniny).
halogenid
hydroxid
chemická rovnice
kyselina
látkové množství
mol
oxid
soli
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Michal Kapoun
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 04. 01. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Miroslav Melichar
20.1.2011
Komentář
Vyjímečně musím pochválit! V českých podmínkách musí mít autor velikou odvahu, aby veřejně nabízel test, v němž klade tak primitivní otázky jako: co jsou výchozí látky při reakci vodíku s chlorem, jaké je složení křemenného písku, jaký je vzorec kuchyňské soli. Přitom tyto "primitivnosti" nevyvažuje žádnými chytáky v jiných položkách.
Požadavky tohoto typu by měly být přijatelné pro slabší žáky, pro lepší tvoří základ, na němž mohou dál ch.znalosti rozvíjet. Přehnané požadavky mohou vyvolat jakýsi vnější dojem znalostí, pod kterým je třeba pusto a prázdno. Toto mi připadá jako správná aplikace ŠVP a myšlenek reformy ve výuce chemie.
Požadavky tohoto typu by měly být přijatelné pro slabší žáky, pro lepší tvoří základ, na němž mohou dál ch.znalosti rozvíjet. Přehnané požadavky mohou vyvolat jakýsi vnější dojem znalostí, pod kterým je třeba pusto a prázdno. Toto mi připadá jako správná aplikace ŠVP a myšlenek reformy ve výuce chemie.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.