Poloha a rozloha Asie
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Žáci si samostatně osvojí nebo procvičí učivo o poloze a rozloze Asie. Při plnění úkolů v pracovním listu pracují s atlasy a zeměpisnými tabulkami, doplňují připravené mapky, řeší křížovku. Materiál může být využit i při skupinové práci v rámci opakování nebo prověřování znalostí.
Žáci si samostatně osvojí nebo procvičí učivo o poloze a rozloze Asie. Při plnění úkolů v pracovním listu pracují s atlasy a zeměpisnými tabulkami, doplňují připravené mapky, řeší křížovku. Materiál může být využit i při skupinové práci v rámci opakování nebo prověřování znalostí.
Asie
Člověk a příroda
gegrafie
Zeměpis
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Romana Klusáková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 21. 12. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
myslím si, že by bylo dobré blíže specifikovat kolik mysů mají žáci hledat
pracovní list je zaměřen pouze na práci s atlasem
pracovní list nenaplňuje vyšší vzdělávací cíle
pracovní list neobsahuje vzorové řešení
Myslím si, že pracovní list má velký prostor pro zlepšení. Je zde diskutována pouze absolutní poloha Asie a po žácích je vyžadováno pouze doplňování zeměpisných názvů, což neshledávám vzhledem k věkové kategorii jako dostačující. Vhodné by bylo zmínit i relativní polohu, zaměřit zadání na to v čem má poloha Asie výhody a nevýhody, co tomu pomohlo a ne jen interpretovat data obsažená v atlasu.
nerozvíjí geografické myšlení
Pracovní list se zaměřuje pouze na čtení mapy, nijak nerozvíjí další dovednosti práce s mapou. Dovednostně náročnější je jediná úloha - vyhledat a porovnat rozlohu Asie s ostatními světadíly. I tak bych ale úlohu (a celý pracovní list) vzhledem k věku žáků, kterým je určena, koncipovala náročněji a problémověji.