Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Jak na synchronní distanční videovýuku

Autor
Michal Černý
Datum vložení
20. 3. 2020
36 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

meet
stream
Teams
video
webináře
zoom

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Michal Černý
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 20. 03. 2020
  • Datum vzniku: 19. 03. 2020
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Matas 19.3.2020

Komentář

Dobrý den, doporučuji využít zkušenosti velkých firem, které on-line vzděláváním šetří velké množství prostředků. Zeptejte se DHL, Novartisu, MSD, SAPu jak školí zaměstnance. Jakým způsobem organizuje výuku. Ušetříte si tím spousty chybných kroků :-)


Jedna faktická poznámka - MS nahrazuje SKYPE řešením MS Teams. Tím, že nevyžaduje přihlášení pro účastníky, je to skvělé adekvátní řešení :-) 


Díky moc za tento článek!

Jaroslava Výborná 25.3.2020

Komentář

Hezký článek, ale obávám se, že v této situaci je synchronní distanční výuka pro pedagogy jen zbožné přání, jelikož si ji nemohou nejprve vyzkoušet. A domlouvat se se žáky asynchronně na detailech považuji skoro za neuskutečnitelné. Škoda. Ale děkuji i tak.

Šárka Opatová 31.3.2020

Komentář

Dobrý den,


chtěla bych se zeptat. zkoušela jsem ZOOM a je výborný, poněvadž se dá docela lehce ovládat, je tam možnost prezentací, zároveň mohu vidět žáky, přepnout si jenom obrazovky, je tam chat. Někteří kolegové používají Discord, kde žáci nejsou vidět.A já když jej zkusila, bylo vše černé, což mě odradilo.


Na Twitteru jsou u ZOOM fotky dětí, info pro školy, ale náš informatik říká, že je to od 18 let. Jsem zmatená. Má někdo informace? Já jsem třeba našla, že ZOOM zvedl hranici 40 minut právě kvůli školám a je to pravda, fungoval mi déle, nic se po 40 minutách nevyplo.


Budu vděčná, pokud někdo má info.


Michal Černý 1.4.2020

Komentář

Dobrý den, ano hranice se teď během pandemie školám zvýšila. U obrázků záleží na Vás - schůzky mohou být privátní a nemusíte je nahrávat, pak není třeba se bát ani těch obrázků žáků. Pokud chcete, tak jim současně nemusíte kameru vůbec povolit a mohou být případně jen slyšet. Záleží na to, co Vám bude vyhovovat.