Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Okamžitá zpětná vazba – nápady pro žákovskou samokontrolu

Autor
Pavlína Hublová
Datum vložení
7. 2. 2020
23 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

samokontrola
sebehodnocení
správné řešení
zpětná vazba
zpětnovazební technika

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Pavlína Hublová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 07. 02. 2020
  • Datum vzniku: 06. 02. 2020
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 3.3.2020

Komentář

Nedá mi to a dovolím si připomenout, že okamžitá zpětná vazba má smysl pouze u paměťově na fakta orientovaného učení. U konstruktivně orientovaného badatelského učení je to jinak. Žák by měl být veden k samostatnému odhalování chyb. Je to sice zdlouhavé, ale zjištění, že nějaký postup k cíli nevede, je velmi cenné. Je to cesta, která mnohem spíše vede k pochopení podstaty.
Takže pozor, to, co se píše v úvodním perexu, platí jen za určitých podmínek!

Pavlína Hublová 3.3.2020

Komentář

Děkuji za doplnění.