Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základn
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Zdeněk Hromádka
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 31. 01. 2020
- Datum vzniku: 30. 01. 2020
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Mám pocit, že problematika zde popisovaná si žádá mnohem větší pozornost, než na první pohld vypadá. Možná by se dala popsat i jednodušeji, aby to každý pochopil. To podstatné říká tato věta: \"Není výjimkou, že nikoli hloupí, ale zvídaví žáci lačnící po zajímavých informacích začnou přijímat „zajímavé“ informace z různých konspiračních webů, které je například mohou indoktrinovat nenávistnou ideologií a postupně přivést k členství v extremistických politických hnutích ...\" Přitom nejde jen o konspirační weby.
Chci říci, že situace si žádá systémové řešení - tedy revizi RVP jako začátek obecné změny přístupu k MV. Vaší pozornosti doporučuji ještě např. toto: Paradox mediální výchovy podle Danah Boyd.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.