Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Přehled koncepcí vzniku života

Autor
Lenka Benediktová
Datum vložení
25. 1. 2020
14 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

definice života
Didaktika – Člověk a příroda A
Přírodopis
vznik života

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Lenka Benediktová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 25. 01. 2020
  • Datum vzniku: 24. 01. 2020
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslav Melichar 25.1.2020

Komentář

Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na Wikipedii zrovna nenazmačují hluboké přemýšlení o problému.


Nedozvíme se např., odkud pochází \"Krátká a výstižná je definice života\". Jak se liší kreašní teorie a teorie intel. designu?


Opravdu platí, že křesťanská kreační teorie \" předpokládá opakované zásahy do vývoje života\"? A tvrzení, že \"Tato teorie je často v souladu s různými církevními dogmaty\", je velmi zvláštní. Buď je v souladu s dogmaty nebo není. Ale \"často\"? Církevní dogmata jsou zpravidla chápána jako dohmata římsko.katolické církve. Nevím, jak je to třeba u mormonů, ale to se nás snad až tak netýká.


Můj komnetář už zhruba dosáhl délky článku, takže stačí.

Miroslav Melichar 30.1.2020

Komentář

Vzhledem k tomu, že můj komentář nevyvolal žádnou reakci,tak jsme si vyhledal informace o tom, co vlastně je Projekt didaktika - člověk a příroda A.


Dozvěděl jsem se třeba toto:\"Vprvní části projektu se učitelé zúčastní didaktického výzkumu, kdy budou společně soborovými didaktiky z VŠ vytipovávat a definovat kritická a klíčová místa kurikula jednotlivých oborů. Následně budou ve výuce testovat nově vytvořené moduly zaměřené na tato místa kurikula. Za tuto činnost budou učitelé placeni (DPP)\" (Citováno z:https://www.zssusice.cz/dokumenty/projekty/didaktika_clovek_priroda.pdf)


V anotaci tohoto článku se hovoří o tom, že jde o materiál, který pomáhá řešit výuku jednoho z kritických míst. Pro běhlo už zmíněné testování totoho modulu v praxi? Zřejmě mělo do konce roku 2019. S jakými výsledky?


Na první pohled se mi zdá, že materiál nic pro praxi nepřináší, ale jen naplňuje povinnost zveřejnit nějaký výstup pro učitele, což je grantem požadováno. Doufám, že grant vyžaduje i zveřejnění výsledků testování materiálu.