Blogování ve škole
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a objasňuje jejich klady a zápory.
Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a objasňuje jejich klady a zápory.
blogování
digitální identita
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ludmila Kovaříková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 07. 11. 2019
- Datum vzniku: 07. 11. 2019
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Ondřej Neumajer
8.11.2019
Komentář
Díky za pěkný článek. Zajímalo by mne, zda nějak při práci s dětmi zohledňujete literární styl blogu, tedy že se pro web píše jinak, nežli pro jiné média.
ON

Mgr. Ludmila Kovaříková
8.11.2019
Komentář
Děkuji. Zatím bereme blog jen jako příležitost pro psaní online, pro větší množství lidí, pro dovednost učit se komentovat. A řekla bych, že zatím je otázka stylu blogů, sociálních sítí apod. ze školního pohledu vlastně neprozkoumaná. Děkuji tedy za otázku. Vzhledem k tomu, že se i letos chystám na založení blogů, třeba za rok odpovím konkrétněji.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.