Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Hybné síly litosférických desek – návrhy aktivit

Autor
Václav Duffek
Datum vložení
22. 10. 2019
5 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Didaktika – Člověk a příroda A
litosférické desky
Příčiny pohybů litosférických desek

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Václav Duffek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 10. 2019
  • Datum vzniku: 21. 10. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jaroslav Vávra 22.10.2019

Komentář

Že by náznak dramatizace ve výuce? Odkaz v článku jsem nikde nenašel. Avšak zakladatelky dramatizace Monica Prendergast a Juliana Saxton by měly radost, že jsou i po 50 letech inspirací, a možná objevováním objeveného, v Česku! O dramatizaci už něco věděl i Jára Cimrman, když ve třídě demonstroval, že světlo je rychlejší než zvuk.


V článku uvedený příklad ukazuje jak zapojovat tělo a mysl žáka/žáků v prostoru a do prostoru.

Jan Maršák 22.10.2019

Komentář

\"Konvekce bere svoji energii z tepla.\" Energii z tepla není možno brát! Teplo je totiž rovno změně energie při procesu tepelné výměny a změna energie přirozeně nemá energii (jako ji nemá ani energie samotná). Energii mají pouze hmotné objekty, jako jsou tělesa, fyzikální pole či záření apod.


\"Tlak v divergentním rozhraní, který odtlačuje litosférické desky od sebe v místě riftů, způsobený intruzí (pronikání magmatu do okolních hornin) vystupujícího magmatu. Tato síla se nazývá RIDGE PUSH.\" Tlak ovšem není síla. Proto by bylo lépe psát: \"Tlaková síla v divergentním prostředí, která...Tato síla se nazývá....\"