Pouště – písečné duny
Autor
Mgr. Petra Volfová Zemanová
Poskytovatel
Datum vložení
22.3.2018
22
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Výukový materiál se skládá z metodiky, z pracovního listu a z prezentace se zadanými úkoly. Přibližuje žákovi prostředí pouští (písečných dun) a s ním spojené výtvarné vyjadřovací prostředky - barvu, světlo a stín, tvar a linii. Cílem je vcítit se do konkrétní atmosféry místa a oblasti a reagovat vlastním osobitým vyjádřením. Blíže poznat prostředí odlišné od toho, ve kterém žijeme.
Výukový materiál se skládá z metodiky, z pracovního listu a z prezentace se zadanými úkoly. Přibližuje žákovi prostředí pouští (písečných dun) a s ním spojené výtvarné vyjadřovací prostředky - barvu, světlo a stín, tvar a linii. Cílem je vcítit se do konkrétní atmosféry místa a oblasti a reagovat vlastním osobitým vyjádřením. Blíže poznat prostředí odlišné od toho, ve kterém žijeme.
barva
linie
nálada
písečná duna
pocit
poušť
studená barva
teplá barva
tvar
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Petra Volfová Zemanová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 12. 01. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.