Peníze a procenta
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Pracovní list je určen k procvičování výpočtů zlevňování a zdražování zboží hravou formou. Žáci počítají zpaměti. Materiál je určen pro skupinovou práci.
Pracovní list je určen k procvičování výpočtů zlevňování a zdražování zboží hravou formou. Žáci počítají zpaměti. Materiál je určen pro skupinovou práci.
cena
část
lísteček
násobek
obálka
procento
zdražení
zlevnění
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: RNDr. Radomíra Kučerová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 17. 12. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Jiří Grambal
19.5.2011
Komentář
Naprosto výborný.
Procenta mám probrány, takže jsem teď ke konci zvolil tuto lístečkovou metodu.
V první (slabší) skupině si dvojice žáků chodily pro jednotlivé obálky, zkompletovaly, ověřily podle vytištěného (nerozstříhaného) papíru a vzali další.
V druhé, silnější skupině, jsem všechno pěkně smíchal na hromadu. Brzy pochopili, že mohou využít barev, ale i tak jim zabralo dobrých 25 minut, než to daly dokupy, lístečky jim zůstaly a museli již hotové (správné) odpovědi znovu měnit za jiné, aby... no prostě tak.
Procenta mám probrány, takže jsem teď ke konci zvolil tuto lístečkovou metodu.
V první (slabší) skupině si dvojice žáků chodily pro jednotlivé obálky, zkompletovaly, ověřily podle vytištěného (nerozstříhaného) papíru a vzali další.
V druhé, silnější skupině, jsem všechno pěkně smíchal na hromadu. Brzy pochopili, že mohou využít barev, ale i tak jim zabralo dobrých 25 minut, než to daly dokupy, lístečky jim zůstaly a museli již hotové (správné) odpovědi znovu měnit za jiné, aby... no prostě tak.
Radomíra Kučerová
22.5.2011
Komentář
Mám radost, že se Vám tento materiál hodil. Děkuji za pochvalu.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.