Chatbot EMA
2 průměrné

Peníze a procenta

Autor
RNDr. Radomíra Kučerová
Datum vložení
22. 3. 2018
26 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

cena
část
lísteček
násobek
obálka
procento
zdražení
zlevnění

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: RNDr. Radomíra Kučerová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 17. 12. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jiří Grambal 19.5.2011

Komentář

Naprosto výborný.
Procenta mám probrány, takže jsem teď ke konci zvolil tuto lístečkovou metodu.

V první (slabší) skupině si dvojice žáků chodily pro jednotlivé obálky, zkompletovaly, ověřily podle vytištěného (nerozstříhaného) papíru a vzali další.

V druhé, silnější skupině, jsem všechno pěkně smíchal na hromadu. Brzy pochopili, že mohou využít barev, ale i tak jim zabralo dobrých 25 minut, než to daly dokupy, lístečky jim zůstaly a museli již hotové (správné) odpovědi znovu měnit za jiné, aby... no prostě tak.
Radomíra Kučerová 22.5.2011

Komentář

Mám radost, že se Vám tento materiál hodil. Děkuji za pochvalu.