Virtuální hospitace – výuka matematiky v heterogenní třídě 3. ro
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Mgr. Barbora Nováková ze ZŠ T. G. Masaryka v Milovicích nabízí virtuální hodinu matematiky ve třídě 3. ročníku, kde se společně vzdělávají běžní žáci i žáci s přiznanými podpůrnými opatřeními. Spolu s paní učitelkou ve třídě působí dvě asistentky pedagoga. Cílem hodiny je opakování učiva matematiky pomocí aktivit zohledňujících individuální možnosti žáků.
Mgr. Barbora Nováková ze ZŠ T. G. Masaryka v Milovicích nabízí virtuální hodinu matematiky ve třídě 3. ročníku, kde se společně vzdělávají běžní žáci i žáci s přiznanými podpůrnými opatřeními. Spolu s paní učitelkou ve třídě působí dvě asistentky pedagoga. Cílem hodiny je opakování učiva matematiky pomocí aktivit zohledňujících individuální možnosti žáků.
matematika
žák s mentálním postižením
žák se SVP
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Marek Drahovzal
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
- Datum vzniku: 03. 05. 2019
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.