ONLINE SETKÁNÍ: Výuka v projektech na 1. stupni ZŠ
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Setkání zodpoví otázky: Jak vést žáky při plánování a realizaci projektu? Jaké výhody výuka v projektech nabízí? Jak využít projekty pro dosažení znalostních a dovednostních výstupů? Jak projekty rozvíjejí klíčové kompetence žáků? Jaká jsou při výuce v projektech rizika a jak jim v praxi předejít? Lektorka: Mgr. Andrea Vedralová. Podrobnosti k setkání v modulu Digifolio: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=14774
Setkání zodpoví otázky: Jak vést žáky při plánování a realizaci projektu? Jaké výhody výuka v projektech nabízí? Jak využít projekty pro dosažení znalostních a dovednostních výstupů? Jak projekty rozvíjejí klíčové kompetence žáků? Jaká jsou při výuce v projektech rizika a jak jim v praxi předejít? Lektorka: Mgr. Andrea Vedralová. Podrobnosti k setkání v modulu Digifolio: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=14774
online setkání
plánování
projekt
realizace
učitelé 1. stupně
výuka v projektech
webinář
základní škola
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jiří Hájek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
- Datum vzniku: 23. 11. 2018
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.