Virtuální hospitace - vzdělávání žáků se sluchovým postižením II
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Virtuální hospitace zaměřená na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, výuka českého jazyka u žáků se sluchovým postižením. Mgr. Jaroslav Milich z VOŠ, SŠ, ZŠ a MŠ pro žáky s vadami sluchu v Hradci Králové nabízí s žáky se sluchovým postižením 5. ročníku virtuální hodinu českého jazyka. Cílem hodiny je procvičení tvorby českých vět v minulém čase a užití 3. pádu podstatných jmen v českém jazyce.
Virtuální hospitace zaměřená na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, výuka českého jazyka u žáků se sluchovým postižením. Mgr. Jaroslav Milich z VOŠ, SŠ, ZŠ a MŠ pro žáky s vadami sluchu v Hradci Králové nabízí s žáky se sluchovým postižením 5. ročníku virtuální hodinu českého jazyka. Cílem hodiny je procvičení tvorby českých vět v minulém čase a užití 3. pádu podstatných jmen v českém jazyce.
český jazyk
1
čtenářská gramotnost
1
sluchové postižení
1
speciální vzdělávací potřebz
virtuální hospitace
vzdělávání
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Marek Drahovzal
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
- Datum vzniku: 08. 08. 2017
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Videohospitace dovoluje nahlédnout do výuky českého jazyka žáků se sluchovým postižením ve škole zřízené podle § 16 odst. 9 školského zákona. Dokladuje naplnění školské legislativy, která zaručuje žákům vzdělávaným v českém znakovém jazyce souběžné vzdělávání v českém psaném jazyce. Materiál ukazuje pedagogické postupy, které neslyšící učitel používá k rozvoji čtenářské gramotnosti u svých žáků. Některými z nich (např. vrstevnické učení, práce s chybou, práce s pomůckou, dramatizace) se mohou, při rozvoji této gramotnosti, inspirovat i učitelé běžných žáků vzdělávaných v heterogenní třídě