Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dějepis
historie
místo paměti
Praha
Václavské náměstí
webinář

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ing. Marek Drahovzal
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
  • Datum vzniku: 04. 11. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: nelze určit
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: video
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Iva Vachková 23.11.2015

Komentář

Sice se zpožděním, ale přece jsem alespoň viděla záznam. Pěkný příklad aplikace tzv. \"stradlingovské didaktiky\", přenositelné jakkoli a kamkoliv. Trochu mne mrzí, že práce Roberta Stradlinga, stále ještě (od roku, tuším 2003 a 2004) volně stažitelné na sránkách MŠMT. Silně ovlivněno pracemi slovenského didaktika V. Kratochvíla. Oba didaktiky - včetně třetího M. Hese - doporučuji vřele ke studiu. Jakmile pochopíme, jak se žáků ptát, máme vyhráno.
Obdobným způsobem pracuji v rámci regionálních dějin a funhguje to dobře. Vždycky se hodí trocha invence daná místem paměti.
Na Slaný se těším - pokud by se to podařilo zkoordinovat, mpohla by vzniknoput další zajímavá metodika - místa paměti v regionálních dějinách, která by se dala snadno sdílet vzájemně. Stojí to za úvahu.