ONLINE SETKÁNÍ: Svědectví pamětníků ve výuce pro 21. století
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Cílem webináře bylo seznámit pedagogy s možnostmi vzdělávacího využití největší digitální databáze filmových svědectví pamětníků, Archivu Vizuální Historie USC Shoah Foundation. Zazněla také základní úskalí práce s filmovou orální historií, obzvláště při vzdělávacím využití svědectví přeživších Holocaustu a dalších genocid. Lektor: Martin Šmok. Podrobnosti včetně prezentace ke stažení: http://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=10196
Cílem webináře bylo seznámit pedagogy s možnostmi vzdělávacího využití největší digitální databáze filmových svědectví pamětníků, Archivu Vizuální Historie USC Shoah Foundation. Zazněla také základní úskalí práce s filmovou orální historií, obzvláště při vzdělávacím využití svědectví přeživších Holocaustu a dalších genocid. Lektor: Martin Šmok. Podrobnosti včetně prezentace ke stažení: http://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=10196
historie
holocaust
Orální historie
pamětník
šoa
webinář
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Marek Drahovzal
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
- Datum vzniku: 17. 09. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.