Role dobrého učitele ve třídě
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Učitel dnes již nemůže dávkovat všem žákům či studentům stejné kvantum poznatků a očekávat, že se každý přizpůsobí - někteří počkají, jiní se doučí doma. Individualizace způsobů a forem výuky znamená z hlediska učitele poctivé přijetí faktu, že děti se učí rozdílnými způsoby, osvojují si dovednosti různou rychlostí a v různé kvalitě, mají odlišné vzdělávací potřeby, zájmy, hodnoty, zkušenosti. Pokud tuto skutečnost učitel přijme, musí revidovat svoji roli ve třídě a používat jiné metody výuky než v tradiční škole. Musí se vydat cestou individualizace výuky.
Učitel dnes již nemůže dávkovat všem žákům či studentům stejné kvantum poznatků a očekávat, že se každý přizpůsobí - někteří počkají, jiní se doučí doma. Individualizace způsobů a forem výuky znamená z hlediska učitele poctivé přijetí faktu, že děti se učí rozdílnými způsoby, osvojují si dovednosti různou rychlostí a v různé kvalitě, mají odlišné vzdělávací potřeby, zájmy, hodnoty, zkušenosti. Pokud tuto skutečnost učitel přijme, musí revidovat svoji roli ve třídě a používat jiné metody výuky než v tradiční škole. Musí se vydat cestou individualizace výuky.
dobrá škola
EDUin
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Pavlína Hublová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
- Datum vzniku: 16. 01. 2013
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Veronika Mandáková
20.1.2013
Komentář
Dobrý večer,
moc se mi líbí váš příspěvek o výuce ve škole.
Pracuji ve školce, kde připravuji předškoláčky do školy. Sháním každou inspiraci pro to,aby děti byly vhodně připravené a přitom nebylo opomenuta jejich osoba.( Lidksé chování které v nynější době chybí i dospělím).
Chtěla bych se zeptat zda se metoda přirozené výuky s inspirace pro výuku dá někde shlédnout. Zda má název, nebo či jsou nějaká školení . Vím,že je to z části i lidská schopnost naslouchat dětem. Spíš hledám inspiraci pro činnosti.
Snad mě pochopíte.
Moc vám děkuji.
Veronika
moc se mi líbí váš příspěvek o výuce ve škole.
Pracuji ve školce, kde připravuji předškoláčky do školy. Sháním každou inspiraci pro to,aby děti byly vhodně připravené a přitom nebylo opomenuta jejich osoba.( Lidksé chování které v nynější době chybí i dospělím).
Chtěla bych se zeptat zda se metoda přirozené výuky s inspirace pro výuku dá někde shlédnout. Zda má název, nebo či jsou nějaká školení . Vím,že je to z části i lidská schopnost naslouchat dětem. Spíš hledám inspiraci pro činnosti.
Snad mě pochopíte.
Moc vám děkuji.
Veronika

Lenka Říhová
21.1.2013
Komentář
Možná by na vaše otázky odpověděla publikace Respektovat a být respektován od paní Jany Nováčkové. V její nabídce jsou i různé semináře a kurzy http://www.respektovani.com/
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.