Kvíz – dějepis
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Soutěž pro opakování dějepisných pojmů z období počátků novověku, období třicetileté války a baroka.
Soutěž pro opakování dějepisných pojmů z období počátků novověku, období třicetileté války a baroka.
AZ kvíz
baroko
opakování třicetileté války
soutěž
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Jana Vršecká
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 07. 08. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Pavlína Hublová
23.8.2008
Komentář
Znám pravidla hry AZ kvíz, ale z tabulky nejsem příliš moudrá. Původně je cílem propojit v trojúhelníku všechny tři strany. Co je cílem na třech listech obdélníkového tvaru?
Tomáš Sokolář
27.8.2008
Komentář
Domnívám se, že cílem je asi pořád propojit tři strany trojúhelníku. Kartičky se asi mají rozstříhat a poskládat do trojúhelníkového tvaru. K tomuto materiálu by možná neškodilo vytvořit návod, jak jej vlastně použít.
Jana Vršecká
30.8.2008
Komentář
Chtěla bych vám vysvětlit princip hry: dva hráči si sednou do lavice čelem k ostatním a před sebou mají rozstříhané kartičky s písmeny, otočené směrem dolů, statní žáci si rozdají kartičky s otázkami. Soutěžící si střídavě vybírají kartičky s písmenky a nahlas ohlásí, co si vytáhli. Žáci v lavici dávají pozor, a když slyší své písmeno, přihlásí se a přečtou otázku, na kterou soutěžící musí v určitém časovém limitu odpovědět. Jeden ze žáků může na tabuli zapisovat, jak kdo odpověděl, to už záleží na dohodě, kdo odpověděl vícekrát, vyhrál.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.