Začínáme s kooperativní výukou
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Tyto materiály poslouží k celoročnímu užívání při práci v kooperativních skupinách. Je vhodné poskytnout je žákům na počátku školního roku spolu s patřičným teoretickým výkladem učitele týkajícím se KV. Především je nutné seznámit žáky se základními pilíři KV, s plněním věcných a sociálních cílů, s hodnocením, reflexí apod. Všechny informace a mnohem více můžete nalézt v knize H. Kasíkové - Učíme (se) spolupráci spoluprací (Kladno: AISIS, 2005. ISBN 80-239-4668-4).
Tyto materiály poslouží k celoročnímu užívání při práci v kooperativních skupinách. Je vhodné poskytnout je žákům na počátku školního roku spolu s patřičným teoretickým výkladem učitele týkajícím se KV. Především je nutné seznámit žáky se základními pilíři KV, s plněním věcných a sociálních cílů, s hodnocením, reflexí apod. Všechny informace a mnohem více můžete nalézt v knize H. Kasíkové - Učíme (se) spolupráci spoluprací (Kladno: AISIS, 2005. ISBN 80-239-4668-4).
hodnotící karty
informační karty
karty rolí
kooperace
spolupracovníček
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Petra Stanjurová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 22. 07. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Petra Stanjurová
29.8.2008
Komentář
Ráda bych podotkla, že "Spolupracovníčky" byly u dětí natolik oblíbené, že si je samy vyráběly i děti z jiných tříd ve školní družině. Navíc jsem v originálu měla i sloupec "odměna" a tam jsem jim za úspěšnou činnost vlepovala malé obrázky - okopírované z pexesa. Kooperativní výuku jsem postupně zaváděla už do 1. třídy ZŠ a mám s ní výborné zkušenosti. Děti byly nadšené. Opravdu se naučily pomáhat si a mít ohled na ostatní, což jsem poznala i při neřízenných činnostech, jako při pobytu v přírodě nebo ve školní jídelně.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.