Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Specifika komunikace se žákem se zrakovým postižením

Autor
Průvodce upraveným RVP ZV
Datum vložení
23. 5. 2019
93 1 0
1x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
matematická gramotnost1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 22.10.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Text je součástí souboru materiálů, které poskytují popis specifik vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Soubor se věnuje i podpůrným opatřením ve vztahu k žákovi se zrakovým postižením ve vzdělávacích oborech Jazyk a jazyková komunikace, Matematika a její aplikace, Informační a komunikační technologie. Zprostředkovává tedy čtenáři základní informace potřebné k rozvoji gramotností u žáků s tímto znevýhodněním.
Uživatel má k dispozici texty, které téma vzdělávání žáků se zrakovým postižením zpracovávají tak, aby umožňovaly první vhled do této problematiky. Z důvodu obšírnosti tématu může být dohledání konkrétní informace pro čtenáře v některých případech obtížné.
Komentář

Materiál je součástí souboru textů, které se zabývají specifiky vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Texty popisují konkrétní postupy, které jsou vhodné pro výuku žáků v jednotlivých vzdělávacích oblastech a mají tedy přesah i do procesů učení, které směřují k rozvoji gramotností.
Texty mají pouze informativní charakter, poskytují první vhled do tématu. Nasměrují ale čtenáře ke konkrétnostem, kterými je vhodné se zabývat při rozvoji gramotností u žáků se zrakovým postižením ve školské praxi.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Průvodce upraveným RVP ZV
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 23. 05. 2019
  • Datum vzniku: 23. 03. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: nelze určit
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay