Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost
dyslexie
PPUČ
typografie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 24.9.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Článek poskytuje konkrétní doporučení, jak žáka se specifickými poruchami konkrétně podpořit v rozvoji čtenářské gramotnosti - jak typograficky upravit texty podle pravidel, která byla ve výzkumech v zahraničí i u nás potvrzena; jaké publikace jsou přímo určené žákům s dyslexií na 2. stupni základní školy nebo jsou pro ně vhodné.
Autorka sama uvádí, že je potřeba povzbuzovat žáky s dyslexií ve čtení a je dobré znát, co jim může pomoci. Ve prospěch textu by byl alespoň výčet dalších "tipů" jak žáky se specifickými poruchami učení na cestě ke gramotnosti podpořit.
Komentář

Text článku je možné použít jako teoretické východisko k obsahu videohospitace stejné autorky. Videohospitace je dostupná zde: https://audiovideo.rvp.cz/video/3879/VIRTUALNI-HOSPITACE---VYUKA-CESKEHO-JAZYKA-U-ZAKU-SE-SPECIFICKYMI-PORUCHAMI-UCENI.html

Základní atributy materiálu

  • Autor: PhDr. Kamila Balharová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 08. 02. 2019
  • Datum vzniku: 13. 12. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay