Chatbot EMA
4 zdařilé

Ochrana súkromia študentov na sociálnych sieťach

Autor
Paulína Pélyová
Datum vložení
4. 12. 2018
28 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

GDPR
mediální gramotnost
ochrana soukromí
sociální média
sociální sítě
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Paulína Pélyová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 30. 07. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

E Kocourek 30.7.2018

Komentář

Hlavní rada pro učitele - vytvořit si oddělenou "učitelskou" identitu pro komunikaci se studenty - je správná. Totéž by měli učinit studenti. Nabízí se otázka pro právní puristy, do jaké míry jde o falešné identity. IMO na sto procent, a vůbec mě to netrápí. Zdá se, že se vrátíme do dob našeho studia na mateřských školkách a budeme spolu komunikovat jako Stromeček, Jelínek, Veverka a podobně.


 


Za těchto okolností se můžeme klidně vykašlat na nesmyslná omezení hlásaná propagátory GDPR ("nutné vynechať ohodnotenie študentov") a prospěch můžeme uvádět s přesností na tři desetinná místa. Až mě někdo bude chtít žalovat, ať dokáže, že Veverka, která dostala jedničku z písemky, není nikdo jiný nežli Rela Skiurová.


 


Přiznávám, že Facebook používám podle doporučení autorky, a že se mi podmínky na FB hnusí. Domnívám se, že FB by bylo možné nahradit pomocí hromadných e-mailů, pokud bych měl k dispozici program nebo script, který by hromadné e-maily (automaticky!) zpracovával. V prostředí OS UNIX se takový script dal poměrně snadno vytvořit. V prostředí OS Win či Android to asi tak snadné nebude.

Bořivoj Brdička 31.7.2018

Komentář

Otázkou ovšem je, jak pak uspokojit ego takového super odborníka, jakým je pan Kocourek, když na internetu použije falešné jméno.


V našem případě se nejedná o jinou identitu příslušného učitele, jen o jiný účet. Já osobně nejsem příznivcem tohoto řešení. Tak jako tak platí, že nesmíte zveřejnit nic, co byste nemohli říci každému. Vhodným nástrojem je správné nastavení práv k dokumentům. Nezapomeňte však, že vlastník platformy stejně vidí vše!