Červená karkulka
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Lekce na jeden až dva dny v MŠ či dva vyučovací dny na ZŠ, nebo lze také využít ve volnočasové organizaci – například v družině. Veškeré aktivity i činnosti jsou motivovány pohádkou o Červené karkulce. Naleznete zde tv, vv i dv výchovu. Aktivity lze použít i samostatně nebo na přeskáčku, jelikož na sebe nenavazují.
Lekce na jeden až dva dny v MŠ či dva vyučovací dny na ZŠ, nebo lze také využít ve volnočasové organizaci – například v družině. Veškeré aktivity i činnosti jsou motivovány pohádkou o Červené karkulce. Naleznete zde tv, vv i dv výchovu. Aktivity lze použít i samostatně nebo na přeskáčku, jelikož na sebe nenavazují.
aktivity
1
bábovka
1
cesta
1
Červená Karkulka
1
dramatická výchova
1
gramotnosti
1
překážková dráha
1
rozcvička
1
skupinová práce
1
babička
bábovičky
dobroty
hledá se vlk
honička
košíček
les
pečení
sbírání
vlk
wanted
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Veronika Lorgerová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 03. 10. 2018
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- řeší úkoly a situace, myslí kreativně, předkládá "nápady", stanovuje postupy/kroky řešení elementárních problémů
- formuluje otázky, odpovídá, slovně reaguje
- zaměřuje se na to, co je z poznávacího hlediska důležité
- spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- pracuje s obrázkovou encyklopedií, vybere z obrázku podstatné informace, doptá se na informace, které mu chybí
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- využívá své zkušenosti při řešení problému (metoda pokus-omyl)
- odhalí jednoduchý problém a vyjádří ho svými slovy
- rozpozná, co může nebo nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku
- odhadne obsah podle ilustrace, sdělí, o čem je čtený text
- předvídá pokračování příběhu; na základě vlastních zkušeností se vcítí do pocitů postavy
- doptává se, pokud něčemu nerozumí
- rozpozná správné a nesprávné řešení