Chatbot EMA
5 skvělé

Hodiny, hodinky – hrajeme si s časem

Autor
Pavlína Hublová
Datum vložení
4. 12. 2018
36 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čas1
hodiny1
matematická gramotnost1
měření času1
prvouka1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Simona Šedá 17.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Zajímavá nabídka pěti výukových aktivit, jejichž ústředním tématem je čas a způsoby jeho měření. Akcent na činnostní učení dostává do popředí jako hlavního aktéra žáka a jeho vlastní zkušenosti a prožitky. Učiteli se přesunutím do role "pouhého" průvodce otevírá větší prostor pro případnou individuální podporu jednotlivých žáků.
Komentář

Jednotlivé výukové aktivity v sobě skrývají také potenciál pro rozvoj matematické gramotnosti.
Aktivita Hodiny činnostně nabízí žákům prostor pro přemýšlení o tom, jak zadání úlohy obměnit, aby bylo přiměřenou výzvou pro ostatní spolužáky. Zprovoznění "živých hodin" staví žáka hned před několik neobvyklých úkolů (jak vytvořit ručičky hodin, kolik žáků bude potřeba na vytvoření číslic ciferníku atd.), čímž je podporován rozvoj matematické gramotnosti nejen v oblasti hledání nových a neobvyklých řešení a dovednosti objasnit srozumitelně tato řešení spolužákům, ale i v oblasti využívání matematických symbolů a grafických forem pro popis vztahů.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Pavlína Hublová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 23. 05. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay